Cara Untuk Order

Asalamualaikum.. Untuk Memudahkan Pelanggan Membuat Pilihan dan Melihat Koleksi Kami, Puan Boleh Layari Instagram Kami yg ini @rsfg.stock Lebih Mudah dan Updated: https://www.instagram.com/rsfg.stock Click Sahaja Link Berwarna Biru Diatas.

Jangan Lupa Follow Juga Instagram Kami: https://www.instagram.com/r.s.f.g

Detail dan Harga ada Tertulis Disetiap Caption Gambar. Sangat Mudah.. Kami Tidak Berikan Gambar Pakaian Disini. Kerana Gambar Koleksi Agak Banyak dan Menyukarkan Lagi Urusan Sebenarnya. Kerana Koleksi Berbeza, Harga Juga Berbeza Beza. Anda Juga Boleh Melihat Koleksi Kami Dengan Mudah Di Facebook page Kami Di: https://www.facebook.com/RSFG.BUTIK Sila Lihat Di SHOP/KEDAI Harga dan Detail Produk Ada Tertulis Disetiap Caption Gambar. Selain Dari Facebook dan Instagram, Puan Juga Boleh Melihat Koleksi Kami Dengan Mudah Di Fashion Blog Kami Dengan Hanya Click Link Dibawah ini: https://rsfgclassic.blogspot.com Anda Hanya Perlu Screen Shot Gambar Pakaian dan Hantar Ke WhatsApp kami. Mohon Maaf Diatas Segala Kesulitan. Terima Kasih. ********************************** Untuk Order, Sila Screen Shot Gambar Pakaian Yang Anda Inginkan dan Hantar Ke WhatsApp kami: 012-2023312 / http://RSFG.wasap.my Detail Dan Harga Ada Tertulis Disetiap Caption Gambar. Kami Juga Sertakan Carta Ukuran Disini. Pastikan Ukuran Dengan Betul. Kerana Salah Size Pakain Tidak Boleh Ditukar. NOTE PENTING: Pastikan Anda Confirm Order dan Ready utk Payment Sebelum Kami Berikan Invoice Utk Bayaran. Kerana Invoice Valid utk 24 jam sahaja.. Payment: Ke Maybank Dalam Masa 24 Jam Dari Masa Invoice Diberi. Kegagalan Membuat Bayaran Dalam Masa 24Jam.. Order Anda Akan Dibatalkan Tanpa Notis. Kami Tidak Boleh Simpankan Pakaian Melebihi 24jam Kerana Koleksi Kami Sangat Terhad. Kecuali Anda Membuat Bayaran Secara Ez Payment (Ansuran) Deposit Perlu Dibuat Dalam Masa 24 Jam. Pembayaran Yang Telah Dibuat, Sila Hantar Bukti Pembayaran Ke WhatsApp Kami: 0122023312 Terima Kasih Atas Kerjasama Yang Diberi. Enjoy Shopping.. Sementara Stock Masih Ada.

Ini Adalah Carta Ukuran Untuk Kesemua Koleksi RSFG.
Perbezaannya Hanya Pada Labuh Baju. Labuh Baju Yg Tertera Pada Carta Ukuran Adalah Untuk Koleksi Kurung Johor Riau Dan Kebaya Johor Riau.
Labuh Baju Koleksi Koleksi Lain Sila Rujuk Di Caption.

Pastikan Anda Memilih Size Yg Betul. Jika Salah Ukuran, Produk Tidak Boleh Ditukar.

Cara Cara Mengambul Ukuran Badan Fit.
Ukuran ini Perlu Ditambah Untuk Mendapatkan Ukuran Baju Siap.
Anda Juga Boleh Mengambil Ukuran Pada Pakaian Siap Anda @ Ukuran Baju Siap Yg Anda Sedap Pakai.

Sebarang Pertanyaan Boleh WhatsApp Kami..

Jangan Lupa Layari YouTube Kami:

#kurung klasik #kurung nikah #kebaya nikah #kebaya pendek #kebaya riau #kebaya lace #kebaya batik #kebaya songket #kebaya labuh #kebaya nyonya #kebaya moden #kebaya #kurung kedah #kurung pahang #kurung riau #kurung moden #baju kurung lace #baju kurung batik #baju kurung cotton #baju kurung riau #baju kurung pahang #baju kurung johor #baju tradisional #baju kebaya #baju kebangsaan #baju melayu #baju nikah #baju kurung moden #baju kurung #RSFG




Tiada ulasan:

Catat Ulasan